نمایندگی خدمات پس از فروش کولر گازی وست پوینت

اطلاعات در مورد شرایط و ضوابط گارانتی Guarantee

مشتری گرامی خواهشمند است قبل از خرید، تمامی موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید.

چه دستگاهی شامل نصب رایگان می باشد :

  • کولر گازی اسپلیت های وست پوینت دارای کارت گارانتی طلایی شاپ سرویس می باشند

  • این کارت پس از نصب توسط شرکت صادر شده و به دست مشتری میرسد.

  • جهت اطمینان از اصالت کالای خریداری شده با  33120727-021 تماس بگیرید.

نصب رایگان شامل موارد زیر می باشد

  • نصب دستگاه در محل مورد نظر مشتری در چهارچوب استاندارد و ضوابط فنی

  • تهیه لوله مسی و عایق و کابل ارتباطی بین یونیت داخلی و خارجی به طول ۵ متر

  • نصب پنل داخلی روی دیوار و قرار دادن یونیت بیرونی روی زمین مسطح و تراز

  • شارژ گاز به ازای ۵ متر لوله و وکیوم دستگاه

  • اتصال کابل برق شهری به ترمینال دستگاه و راه اندازی دستگاه

  • آموزش رایگان استفاده از دستگاه و نحوه باز کردن پنل داخلی جهت شستشو فیلتر تصفیه هوا در محل

  • دریافت امضاء رضایت خریدار نسبت به نصب صحیح بر روی فاکتور نصب و سرویس

موارد زیر شامل نصب رایگان نمی باشد:

  • اجرت لوله کشی مسی، اجرت عایق کاری و اجرت کابل های ارتباطی کمتر و بیشتر از ۵ متر

  • تهیه لوله مسی و عایق و کابل ارتباطی بین یونیت داخلی و خارجی بیش از ۵ متر.

  • هرگونه سوراخ کاری روی دیوار و سقف طبق تعرفه محاسبه میشود.

  • تامین برق، کابل تغذیه برق، کلید مینیاتوری و ... به عهده مشتری بوده و در صورت انجام دادن توسط نصاب، هزینه آن جداگانه دریافت می شود.

  • هزینه آهنگری جهت ساخت شاسی و ساپورت دستگاه و یا استفاده از ساپورتهای پیش ساخته، همچنین هرگونه پایه جهت نصب کندانسور یا یونیت داخلی.

  • هزینه تعمیرات و جابجایی محل نصب دستگاه که خود شامل ایاب و ذهاب و دستمزد می باشد

هزینه ایاب و ذهاب

  • هزینه های ایاب و ذهاب جهت انجام عملیات نصب در صورتی که نمایندگی نصب مجاز شرکت در همان شهر موجود باشد رایگان می باشد.

  • در صورتی که نمایندگی نصب مجاز شرکت در همان شهر موجود نباشد طبق تعرفه های معمول، هزینه ایاب و ذهاب شهری دریافت می گردد.

  • هزینه های ایاب و ذهاب در زمان تغییرات و تعمیرات طبق تعرفه دریافت خواهد شد.

مقررات ضمانت نامه

  • ضمانت دستگاه خریداری شده شامل 60ماه ضمانت کمپرسور و 24 ماه ضمانت قطعات می باشد.

  • تعمیرات و تعویض قطعات بصورت رایگان و بدون دریافت کارمزد تعویض و بهای قطعه در مدت 24 ماه

  • شارژ گاز دستگاه در صورت خرابی کمپرسور و تعویض آن در مدت 60 ماه

  • شروع ضمانت از تاریخ خرید دستگاه می باشد.

شرایط ابطال ضمانت نامه

  • چنانچه نحوه انشعاب، کنتور برق و همچنین نحوۀ اتصال دستگاه به کنتور برق ساختمان (سایز کابل و ظرفیت فیوز) طبق استاندارد اداره برق و شرکت سازنده نباشد، گارانتی کمپرسور و قطعات ابطال خواهد شد.

  • نصب دستگاه توسط افراد متفرقه و غیر مجاز

  • نصب دستگاه در فضای نامتناسب با ظرفیت کاری آن

  • انتخاب دستگاه جهت فضائی بزرگتر از ظرفیت کار

  • انتخاب دستگاه جهت فضائی کوچکتر از ظرفیت کاری

  • نصب دستگاه در محل غیر استاندارد و آلوده به مواد شیمیایی و اسیدی که باعث خوردگی و پوسیدگی قطعات دستگاه می شود.

  • دستکاری یا تعمیر دستگاه توسط افراد متفرقه (افرادی به غیر از نمایندگان مجاز خدمات مشتریان جهان تهویه)

  • دستکاری یا مخدوش شدن کارت ضمانت طلایی، برچسب روی دستگاه یا شماره سریال و پلاک مشخصات دستگاه

  • بدنه، قاب، کلید، ریموت کنترل و سایر قطعات ظاهری، شکستگی بطور کلی، عدم دقت در استفاده و نگهداری و همچنین خرابی های ناشی از حمل و نقل دستگاه

  • حوادث غیرمترقبه مانند آتش سوزی و زلزله و سیل و …

  • شارژ گاز در صورت پوسیدگی و آسیب دیدگی فیزیکی دستگاه

  • هزینه ایاب و ذهاب جهت تعمیرات به عهدۀ مشتری می باشد